Blog

Jak promować webinary sprzedażowe?
Bezpłatne webinary sprzedażowe to jedna z bardziej skutecznych form sprzedaży w internecie, szczególnie wśród nowych odbiorców. Jednak diabeł jak zwykle […]

Jaki cel reklamowy wybrać na Facebooku?
Wybór odpowiedniego celu reklamowego podczas ustawiania kampanii na Facebooku jest bardzo istotny. Od tego zależy przecież jak Meta (Facebook) będzie […]

Piksel Facebooka – co to takiego?
Piksel Facebooka to fragment kodu, który dodany na stronę internetową pozwala nam zbierać dane dotyczące ruchu w witrynie. Dzięki pikselowi […]

Czy warto wdrożyć darmową dostawę w sklepie internetowym? [case study]
Wysoki koszt dostawy jest jedną z najczęstszych przyczyny porzucania koszyków w sklepie internetowym. Jakie mechanizmy wdrożyć, aby zainteresowani użytkownicy jak […]

Jak stworzyć dobry lead magnet? [przykłady]
Lead magnet to materiał, który ma być wabikiem na naszych potencjalnych klientów. Ma przyciągać użytkowników do naszej strony, generować kontakty […]

Reklamy lead ads – co to takiego i jak je stworzyć?
Reklamy lead ads (nazywane też reklamami kontaktowymi) to jeden z ciekawszych formatów reklamowych na Facebooku. Pozwala on zdobywać kontakty od […]