Cześć!
Nazywam się Przemysław Krawiec. Jestem specjalistą ds. marketingu internetowego z 10-letnim doświadczeniem. Pracowałem w największej w Polsce porównywarce ubezpieczeń – rankomat.pl, agencji marketingowej – digitalk.pl, a obecnie działam jako freelancer.
Specjalizuję się w promocji kursów online, szkoleń, webinarów, a także tematach gdzie generujemy kontakty do potencjalnych klientów (b2b, usługi).
Mechanizm działania jest najczęściej bardzo zbliżony:
– generujemy kontakty od potencjalnych klientów
– budujemy sekwencje mailingowe
– sprzedajemy przez newsletter i/lub webinary sprzedażowe + remarketing.
Do generowania leadów wykorzystuję takie kanały jak Meta Ads (Facebook/Instagram), Google Ads, TikTok Ads.
Drugi typ kampanii, które są mi bliskie to kampanie sprzedażowe dla sklepów internetowych. Mam doświadczenie w obsłudze sklepów z branży fashion, home decor i drogerii internetowych.
Pracowałem na budżetach od kilku (2-3) do ponad 100 tysięcy złotych miesięcznie.
Jak podchodzę do marketingu i dlaczego warto ze mną współpracować?
1. Działam w oparciu o harmonogram przygotowany na min. miesiąc do przodu.
2. W każdym tygodniu wysyłam mini-raport z podsumowaniem wyników + listę wykonanych i planowanych prac.
3. Raz w miesiącu wysyłam raport, który omawiamy na spotkaniu i ustalamy dalsze kierunki rozwoju.
4. Jestem też dużym zwolennikiem:
– testowania różnych kreacji reklamowych (tu najczęściej uzyskuje się największą poprawę wyników)
– bazowania na twardych danych pochodzących z raportów, a nie subiektywnych odczuć i opinii
– priorytetyzacji zadań i szybkiego wdrażania takich rozwiązań, które mogą dać od razu zauważalne wyniki.
Co mogę zagwarantować?
- Terminowość – każde opóźnienie to zwrot ustalonej kwoty (zapisane w umowie – np. w formie odliczenia od kolejnej faktury).
- Zaangażowanie – testuję różne rozwiązania, proponuję więcej niż minimum zapisane w umowie czy obiecane podczas tego spotkania. 🙂
- Szczerość i profesjonalizm – jeśli będę widział, że szanse na sukces kampanii są niskie to dam Wam znać przed jej uruchomieniem (np. w formie estymacji wyników w oparciu o średnie stawki branżowe / historyczne wyniki kampanii).
Jeśli jesteś zainteresowana/-y współpracą ze mną – napisz na kontakt@pskrawiec.pl lub złap mnie na LinkedIn.