fbpx

Strona główna

jak promować webinary

Kampanie reklamowe
i wsparcie marketingowe

Cześć, nazywam się Przemysław Krawiec i jestem specjalistą ds. marketingu. Wyspecjalizowałem się w tworzeniu treści oraz płatnych kampanii reklamowych (Facebook, Google, TikTok, LinkedIn). Zobacz, w czym mogę Ci pomóc.

obsługa kampanii

konsultacje

audyty

tworzenie treści

prowadzenie bloga

Zalety

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Zobacz, co klienci najbardziej doceniają podczas wspólnych działań.

Zaangażowanie

Daję z siebie 100% i patrzę na projekt całościowo, a nie tylko przez pryzmat 1 kanału. Marketing to system naczyń połączonych!

Terminowość

Zawsze dostajesz materiały na czas. Każde opóźnienie to 100 zł dla Ciebie, co gwarantuję w umowie.

Brak wymówek

Nie będę zwalać winy na algorytm Facebooka czy kłopoty techniczne. Zawsze wiesz na czym stoisz i z czego wynikają aktualne wyniki.

Uczciwość

Jeśli wyniki będą poniżej oczekiwań i nie będę widział możliwości ich poprawy – poinformuję Cię o tym i zaproponuję zawieszenie współpracy. 

Gotowe pakiety

Wybierz usługę dla Ciebie

Konsultacja
dot. kampanii (1h)

od 200 zł + VAT

Spotkanie na Google Meet, podczas którego omawiamy wybrane przez Ciebie tematy dot. 1 systemu (Facebook / Google / LinkedIn / TikTok). Najczęściej diagnozuję główne problemy i wskazuję możliwe rozwiązania.

Konsultacje
dot. kampanii (5h)

od 800 zł + VAT

Seria 4-5 spotkań na Google Meet, na których diagnozuję główne problemy i wspólnie wdrażamy najlepsze rozwiązania. W ramach czasu konsultacji mogę też przygotować grafiki lub wyklikać kampanie.

Audyt
kampanii reklamowych

od 1200 zł + VAT

Pełny audyt konta reklamowego Facebook / Google / TikTok czy LinkedIn Ads, który będzie zawierał analizę piksela, struktury kampanii, targetowania i kreacji reklamowych. To gotowe do wdrożenia rekomendacje.

Stała obsługa kampanii

od 1500 zł + VAT

Tworzę, optymalizuję i raportuję kampanie reklamowe w jednym z systemów (Facebook, LinkedIn, TikTok, Google, Pinterest). Działamy w oparciu o harmonogram prac, strukturę konta i cel do zrealizowania (KPI).

Potrzebujesz mojej pomocy?

Umów się na bezpłatną 30-minutową rozmowę, podczas której ustalimy od czego zacząć.

Opinie i referencje

Co Klienci mówią o współpracy ze mną?

Szczerze polecam współpracę z Przemkiem. Doceniam przede wszystkim jego profesjonalne podejście podczas całego etapu prowadzenia kampanii reklamowej. Na każdym kroku Przemek starał się optymalizować kampanię, aby zmniejszać koszty przeznaczane na reklamę – i co najważniejsze – robił to bardzo skutecznie. Ponadto komunikacja z nim zawsze była bezproblemowa – szybko odpisywał na wiadomości i regularnie przesyłał podsumowania wykonanych przez siebie działań. Jeszcze raz dziękuję za współpracę i polecam!

Wojciech DurajCEO Blueart.pl

Współpraca z Przemkiem przy e-commerce to czysta przyjemność. Dziś na rynku jest niezliczona ilość freelancerów, niestety większość z nich nie ma bladego pojęcia co robi. Zawsze punktualny, rzeczowy i przygotowany. Sumienne, jasne, czytelne raporty, bez lania wody i przede wszystkim plan na kolejne działania! Nie w perspektywie miesiąca ale 6 czy 12 miesięcy. Super kontakt, nie jak w przypadku agencji, które przerabialiśmy – a wyniki?
Bez nich nie byłoby tej opinii, bez dwóch zdań – polecam tę współpracę.

Radosław TataraPupill.pl

Zapisz się na newsletter

Będę wysyłać Ci informacje o najnowszych wpisach na blogu, premierach nowych produktów w moim sklepie, a także konkretne case study, poradniki i wskazówki dotyczące marketingu.

Obiecuję: zero spamu i będziesz mógł w każdej chwili się wypisać.

Formularz zapisu będzie dostępny już wkrótce.

Z mojego bloga

Najnowsze artykuły

Jak ustawić reklamę na LinkedIn krok po kroku?

Myślisz o reklamie na LinkedIn i chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób ustawić swoją pierwszą kampanię? W tym poradniku przejdę z Tobą krok po kroku po najważniejszych miejscach w panelu…

Google Ads – jak zacząć?

Google Ads to jeden z bardziej skutecznych systemów reklamowych. Pozwala on docierać bezpośrednio do tych odbiorców, którzy w danym momencie posiadają intencję zakupową. Jak zacząć kampanie reklamowe w Google Ads?…

Jak promować sklep internetowy na Facebooku i Instagramie?

W dzisiejszym wpisie chciałem opowiedzieć Wam o tym, w jaki sposób promować sklep internetowy na Facebooku i Instagramie. Pokażę sprawdzone przeze mnie metody promocji organicznej (bezpłatnej) i płatnej. 

Jak optymalizować kampanie reklamowe na FB dla sklepu internetowego?

Kampanie reklamowe na Facebooku dla sklepów internetowych są bardzo przewidywalne. Zawierają najczęściej serię powtarzalnych elementów, które muszą się pojawić, aby całość mogła działać i sprzedawać. W tym artykule przedstawiam Wam…

one time offer

One time offer – co to takiego, jak działa? [+ przykłady]

One time offer (OTO) – czyli po polsku jednorazowa oferta sprzedaży to bardzo popularny sposób na sprzedaż tanich produktów w internecie. Ta strategia ułatwia nam pozyskanie nowych klientów i zwrot…

Reklama na LinkedIn – czy warto, ile kosztuje?

Reklama na LinkedIn to w Polsce niedoceniany temat. A szkoda, bo LinkedIn daje ogromne możliwości dotarcia do specjalistów czy osób decyzyjnych w wielu firmach. Panel reklamowy LinkedIna oferuje też najbardziej…