fbpx

TikTok Ads

Chcesz poprawić wyniki Twoich kampanii reklamowych na TikToku?

  • Nie jesteś zadowolony z aktualnego kosztu pozyskania klienta?
  • Generujesz ruch, zasięg, zaangażowanie, ale nie przekłada się to na konkretne efekty w postaci rejestracji lub zakupów?
  • Czujesz, że Twój biznes w związku ze słabym marketingiem i reklamą nie działa tak jak powinien? Nie udaje Ci się przenieść mechanizmów, które działają na Facebooku czy w Google’u na inne kanały takie jak TikTok? 

Porozmawiajmy o możliwościach stworzenia i optymalizacji Twoich kampanii reklamowych na TikToku!


Stała współpraca przy rozwoju kampanii TikTok Ads

Jest to usługa dedykowana dla tych osób, które: 

  • prowadzą już swoje działania reklamowe w systemie TikTok Ads i chcą poprawić wyniki 
  • mają budżet reklamowy na poziomie od 2000 zł miesięcznie. 

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą na TikToku (lub masz mniejszy budżet reklamowy) to powinna zainteresować Cię oferta konsultacji TikTok Ads (na których wskażę Ci kluczowe kroki do startu kampanii i pokażę jak robić to samemu). Możesz też wejść na mojego bloga lub wykupić audyt kampanii (jeśli prowadziłeś już działania od co najmniej 3 miesięcy). 


Jak wygląda przygotowanie do współpracy? 

Przed startem działań: 

  1. Ustalamy, jakie są Twoje cele reklamowe, jakie działania prowadziłeś do tej pory. 
  2. Szacuję, czy (i jeśli tak – to jak duży) wzrost jest możliwy. 
  3. Na podstawie moich estymacji i analizy ryzyka podejmujesz decyzję dotyczącą współpracy. 
  4. Jeśli decyzja (po ubu stronach) jest pozytywna – dogrywamy formalności i rozpoczynamy przygotowania do startu / optymalizacji kampanii. 

Jak wygląda przygotowanie do startu kampanii TikTok Ads?

Okres przygotowania trwa od kilku do kilkunastu dni. Wiele zależy tutaj od tego, czy dysponujesz już contentem do promocji (filmy wideo dopasowane rozmiarem i formatem pod TikToka). Jeśli tak jest to w ciągu ok. 5-7 dni: 

  • tworzę strukturę konta reklamowego 
  • ustalam harmonogram wdrażania zmian w istniejących kampaniach 
  • sprawdzam kody śledzące (i jeśli trzeba – wdrażam poprawki).

Jeśli nie dysponujesz odpowiednimi TikTokami – prace będą trwać dłużej i mogą wyglądać dwojako:

  • ja tworzę (wraz z moimi współpracownikami od nagrywania i montażu wideo) dla Ciebie TikToki
  • Ty je przygotowujesz na podstawie moich wytycznych i rekomendacji.

Jak wygląda współpraca ze mną przy TikTok Ads? 

  1. Codziennie sprawdzam konta reklamowe (aby od razu wyłapać ewentualne błędy dot. kodów śledzących, odrzuconych metod płatności czy reklam). 
  2. Co tydzień raportuję wykonane prace. Dzięki temu zawsze wiesz jakie są wyniki kampanii, co już zrobiłem i nad czym pracuję. 
  3. Minimum raz w tygodniu optymalizuję kampanie (np. zmiany na poziomie budżetów, kreacji, targetowania). Szybko reaguję na zmiany w wynikach (i nie przepalam budżetu). 
  4. Raz w miesiącu przygotowuję większy raport, który omawiam na callu – wtedy wspólnie ustalamy, czy przyjęta strategia sprawdza się, jakie są słabe punkty i jak możemy je poprawić. 

Co ważne: 

  • zawsze pracuję na Twoim koncie reklamowym (masz do niego pełny dostęp w trakcie współpracy i po jej zakończeniu) 
  • przekazuję Ci informacje o swoim know-how, nie ukrywam niczego – współpracując zawsze wiesz na czym stoisz
  • gwarantuję terminowość prowadzonych przez siebie działań (daję taki zapis w umowie, że każde opóźnienie z mojej winy to 100 zł dla Ciebie). 

Ile kosztuje współpraca? 

Cena miesięcznej obsługi kampanii TikTok Ads zaczyna się od 1200 zł + VAT. Stawka jest uzależniona od wielkości projektu, ilości kampanii do przygotowania, rodzaju kampanii i wysokości budżetu reklamowego + tego, kto i jakie materiały do kampanii przygotowuje. Zawsze wyceniam to indywidualnie. Napisz do mnie na kontakt@pskrawiec.pl, aby porozmawiać o szczegółach.